Friday, June 5, 2009

cant wait til summer


2009-06-04 (Thursday)

姑 媽 生 日 快 樂 !




送返你唔知幾多年前既生日蛋糕俾你啦哈哈哈
係金龍船勁好味既千層蛋糕
好耐無食過喇, 好似連金龍船都執左喇係咪?

六四  對1989年之前出世既人會好impressive
但對我既個九十年代既人黎講真係完全唔知咩事
淨係有人用坦克車係天安門車死唔少學生
同埋淨係知六四係我姑媽生日



今日放假可以咁早就打下blog哈
打完就要溫書喇救命....

我再次去倒數
原來溫書先仲做得多無聊野
今次無聊到寫左十幾張呢d紙痴係個櫃度日日倒數
明知咁樣d時間會過得慢d都仲要做!!!!



黎左美國之後我簡直係迷上左呢個牌子哈
不過佢d野你唔等sales真係唔抵買
幸好佢d tees依家全部clearance!!
好多summer items都好抵買哈



仲有佢個姊妹牌子
呢個會平d.. d野根本上就係一樣
只係個名唔同.. 同埋係賣多d summer look既野



係呀.. 黎到美國最大既entertainment真係去行街
個次幫朋友們買以下呢個牌子既野
( 呢個d special items又係超抵買)
表哥話我出親黎除左買野真係無野做哈哈哈
黎左無耐個排覺得自己一個人行街好free
但呢排又講得係十分lonely.. 反香港我一定係咁搵人陪我行街



最近starbucks send左呢樣野俾我
又有免費野試


因為呢張starbucks gold card. 我有free pint of ice cream



一句講哂......





1 comment:

  1. 咁鬼正咖??
    [版主回覆06/06/2009 04:16:00]係呀..

    ReplyDelete