Monday, June 1, 2009

Central Park*


2009-05-31 (Sunday)

Last day of MAY!! yeah

又出左去manhattan
我寧願出去都唔願對住兩個咳既!

聊表哥去central park
本來自己一個去既但自己去又有點兒寂寞..

去之前去american eagle買條短褲先!
我都唔知今日做咩會著長褲出街咁焗
加上尋晚上網睇到d shorts全部on sale
呢個先係我買短褲既真正原因

未搭subway上去個陣仲好好太陽既
點知一出subway見到天陰陰好大風想落雨咁款
好彩表哥帶左床單咋唔係我地濕哂喇
因為d草濕架哈哈

好多人好多人好多人


表哥影既..


出太陽喇!!! 拿拿臨除褲換褲先!
當眾搵褲都係第一次.. 因為我懶因為廁所要行好遠哈哈哈
係呢度敢咋.. 係香港一定唔敢呀


d人好寫意咁訓訓訓訓訓
我就扒係度睇書好舒服好寫意


突然聽到clark一聲原來埋邊有棵樹樹枝斷左 
跌落黎整親個女仔但又好耐都無人黎幫佢
淨係有個警察黎左兩次無ambulance
直到我地走個陣先有


三五知己坐係度傾計
好掛住你地呀朋友們!!!!


我地好似佢咁戴住sunglasses睇breaking dawn :]


好舒服好舒服


影完呢張相之後唔夠三分鐘


落雨....


走都走唔切....


完全無諗過今日無落雨
d人因為落雨係度起哄係度噓哈哈
不過又真係幾掃興


唔緊要啦.. 下星期六放晴我又黎架喇

跟住好即興咁去左睇night at the museum 2
同第一集完全無得比.. 呢集有點不知所謂
暑假我要睇transformer同harry potter!





1 comment:

  1. WOW, 好懷念New York呀! 唔知幾時可以帶Heem Heem去central park睇馬車呢 um.................我都好想買america eagle 同 AF 呀!!
    [版主回覆06/02/2009 10:38:00]咁就快d過黎玩下啦! 不過我尋日完全唔想走近d馬車因為d馬好臭好臭
    可以上網買架麻! 不過唔知佢寄唔寄oversea 如果唔得或者我可以幫幫你

    ReplyDelete