Sunday, May 31, 2009

生日快樂 :]




石老師生日快快快快快樂 


她是我三年級既班主任
我是她首次當班主任那班的學生

.....其實佢仲係我二年級既體育老師

印象好深刻既係三年班第一日反學
選班長送簿員行長等職位
佢拎住張人名紙係黑板度係咁寫人名
到班長個欄佢寫左兩男兩女
有 Keith 細佬, 現讀名校的xx, 唔記得邊個既女仔同埋我
個陣恨做班長恨到飛起呀真係多謝你哈哈

記得三年級有次見家長
有好多家長同學生係個課室度等見佢
我等等下佢叫左我過去
叫佢幫我去教員室拎杯定唔記得去加水
我都唔知點解我會記得咁清楚
又記得佢同爸B好似好多野傾哈哈

我做到服務生(prefect)都係因為佢
可能我入到精英班都係因為佢哈哈哈

其實係到四年班先同佢真正好熟
開學不久佢我有日行過教員室
(好似個陣係教員室出面個罰企區當緊值)
佢叫我分發反三年班學期尾既班相
跟住就成日都搵佢經過見到佢我又會拍下佢
記得有時我會叫佢出黎傾下計哈哈哈
小息成日走落佢教個班一年級度幫下手
放學有課外活動留校又搵下佢幫佢改下簿登下分
短暫實現左我個陣想做老師既夢想

佢又同我麻麻住得好近
成日都話要搵佢但最後一次都無搵過
到升左中學我都會反去搵佢
(雖然由中三開始就無再反)
後尾有幾次反去我都有買野俾佢食哈
最後一次係我,Keith 細佬同一個舊朋友反去
佢整左個細細地既蛋糕俾我地食
究竟點解個陣我地唔影相架呢???

兩年前我好似試過寄生日卡反學校俾佢
每次佢生日又會sms佢今次當然都唔例外啦
我一搭正香港時間十二點就sms佢喇
身為你既愛將我係唔可以唔記得你既生日哈哈

希望今次我反黎可以見面啦..希望哈哈

生日快樂呀石石石石老師!!! :]




No comments:

Post a Comment