Wednesday, May 6, 2009

請容許我.......


2009-05-05 (Tuesday)

請容許我懶醒一晚吧!



因為........
.
.
.
.
.





 May 2009Student of the Month Award -
         recognition of Academic Excellent in English 6



好開心呀!!!!! 係美國第一張獎狀
亦到係超級amazing既一個獎

點解amazing?
因為我上堂一言不發又成日做自己野仲要遲交功課
都可以拎到student of the month!!
係呢班英文黎講應該叫student of the marking period.
不過真係好開心呀.. 係學校終於都得到老師既肯定
我亦都決定搵你幫我寫recommendation, ms. Battista~~

繼續努力!!!!! YEAH





1 comment:

  1. 恭喜哂!! 要繼續努力呀!
    (不過唔係努力 上堂一言不發又成日做自己野仲要遲交功課) 喎,
    Heehee Just Kidding
    [版主回覆05/06/2009 09:41:00]haha thank you!!!! 但咁樣先amazing丫麻..

    ReplyDelete