Sunday, May 24, 2009

一年前

 


 


一年前既今日


Boat Trip


 


好懷念喔.......


第一次同朋友們去船河


第一次玩香蕉船



第一次咁高跳水
(我跳左幾次都無拍片..因為我唔識自轉360哈哈
呢個其實都係失敗之作.. 有段好正我廢事upload)


第一次玩沙灘閃避球



第一次係沙灘上飲芝華士哈哈



第一次船河完去運動場沖涼



第一次第一次好多個第一次


好多個令人懷念的第一次


朋友們啊, 可以再一齊去船河嗎? 可以再次原班人馬去嗎?


相信已經係沒可能既事.......


一切已經成為過去喇...



咁唔知我地既family boat trip 搞掂未呢? 


搞掂既話就七月五日見喇!!


因為呢個family boat trip
我好似激嬲左好多人-.-
希望到時個個玩得開心就ok啦!!



以上既所有相片
睇反好似係個幾月前發生既事
當時所有野我都見得好清楚呀!
對上年暑假既野我每個details都記得一清二楚
但係依家..最近發生既事可能因為時間過得太快
我都未好好咀嚼佢就已經過去...


仲有一個月咋!! 一個月後就上飛機喇
希望呢一個月內唔好有任何特別事情發生!


 


 


 


1 comment:

  1. 我都未玩過,,玩得第1次好難先會有第2次,,
    [版主回覆05/24/2009 22:59:00]其實跟住兩個星期後我地再去多次架.. 不過係跟我frd 既屋企人去同埋得幾個人囉.. 係呀.. 好難有第2次同埋個個都各有各忙好難就時間

    ReplyDelete