Friday, May 29, 2009

Vancouver Trip 2005*

 


竟然俾我係個荒廢左多年既相簿入面
搵反2005年去溫哥華過左成個月既相呀!!!!!


呢個好似係到左第二日去打bowling


water park呀!!! 勁勁勁掛住呀真係


呢張我同我細佬勁勁勁似樣哈哈
不過個陣我同佢無咁frd架
縱使依家都唔多係哈


兩個呀哥送俾我既生日禮物!
合野仲係屋企.. 可以溝味架


去whitsler既中途站
似唔似伯娘生左五個呀? 哈哈


我地去左野餐..唔記得個park叫咩名喇
淨係記得佢對出個灘仔d沙係黑色
細佬(kenny哥哥)同細佬仔


個相簿既caption係:「所有歡樂都係來自佢既」
哈哈又講得幾岩wor!! 我記得呢張相我話伯父勁似yan can cook
四年前嚕... 伯父老左好多......


哈哈呢張caption係:「伯娘似唔似搵窿捐?」
其實佢係執波咋


仲有兩個呀哥話佢地似足球小將wor


到左whitsler喇


我地係店度poker大戰! 呢四位都係當時既超高手哈


臨走前個幾日黎架喇
我地去左stanley park入面既aquarium
(好似係stanley park入面..都唔係好記得哈)
我第一次畫eye liner


 


wooo 好多回憶呀!!
因為呢一個月令到我同梁家希都愛上左溫哥華架


 


 


 


 


No comments:

Post a Comment