Monday, May 25, 2009

基督徒?

 


曾經我係一個基督徒


我會返教會返團契睇聖誕晚晚祈禱
中一個年第一次參加福音營.. 係亞公角山的
我個陣決定信左主.. 其後就keep住反團契
到左中三末我突然無再返


對上一次返教會係因為堂主任的離世
是零七年十二月二日
究竟我仲係唔係一個基督徙?
我爛口我講粗口我做過好多違背主既野
究竟我仲係唔係?


我可以話又信又唔信
當我有困難既時候就會祈禱
我覺得真係好有效
其實我依家每晚都仲有祈禱
感謝主始我健康既一日
但可以話呢個係一個習慣
因為我由小學時期已經開始晚晚都祈


去溫哥華個時
有一日同伯娘傾左好多有關信仰既野
佢分享左好多見證俾我聽
全部都係圍繞住佢同埋我地屋企既
聽完之後真係覺得好奇妙
同埋可能因為我都親身試過


今日自己一個係屋企
突然哼起好多我以前唱過既詩歌
由其係小學個d..
我無聊到click左入個詩歌網度播佢d midi
唱左好多以前團契/崇拜/小學唱過既詩歌
突然覺得好感動.. 唔知點解好想喊
我諗反好多反教會既開心事
諗起好多小學既回憶
又諗起個陣爸b有事
其實教會既人真係幫左我好多


但依家我唔會反教會
我都唔知點解.. 懶掛, 無人陪掛
可能第日大個會改變主意都唔定
 下年去溫哥華希望有機會跟伯娘佢地反啦!



No comments:

Post a Comment