Tuesday, May 12, 2009

喉嚨痛.....



四川大地震已經一周年喇
希望有幸生還既災民可以繼續堅強生存落去
遇難既家人會係天國睇住你地架!!
CHEER UP

我地生活係香港呢塊福地真係好幸運
(雖然我依家唔係.. 但我心繫香港!)
所以我地唔好再埋怨
因為出面有好多人生活比我地慘好多!

我到依家都仲聽緊《承諾》
劉德華填得份詞好好! 不愧為我既偶像!

我要你重獲 原來的生活
認定了這一輩子的承諾





2009-05-10 (Sunday)

母親節.. 我無得同媽咪慶祝
跳完舞要等個幾鐘先有火車咁就周圍行下啦

因為BDC近time square.. 好隨意咁走左入toys r us
係有ferris wheel既toys r us haha
不過我係唔會坐架USD 4坐一次仲要轉得極快
入去都係hea下影下相...



有lego砌既statue of liberty


king kong n empire state building


有jurassic park同識郁既t-rex
我依定識咁多dinosaurs名真係多得trans eng class
我上本書就係睇jurassic park喇.. 勁悶呀真係!!


super正義既superman


行完再去american eagle outfitters行下.. 拎左好多衫入去試哈哈
可嘗然之我真係極度無聊!!!!!

最近我又重投vampire既懷抱喇..
丟底左就黎有半年既eclipse我又再黎睇
真係一發不可收拾會睇到上哂癮
但我真係好鐘意可以令我投入去個故事入面既書



反去沖完涼就出去飯堂食飯...
flushing 避風塘.. 我差唔多每個星期都會食到佢既野
個度個manager同我地熟哂成日請我地飲酒..
同埋個boss係條街仲有泰國越南野同埋一間上海野
我地可以坐係避風塘order呢兩間鋪既野食架哈
有時都覺得幾好既不過真係厭厭地

今日又係同姨媽契女一家食啦
一家既意思係同埋佢呀婆姨媽呀嬸一家!
慶祝母親節麻.. 唉慶祝母親節又唔係同自己呀媽食真係怪怪地.....
食完影下相咁又走人









2009-05-11 (Monday)

今日我喉嚨痛又咳..
反到學校去medical office拎mask啦諗住
去到我話我有sore throat可唔可以拎mask..佢即刻叫個nurse黎睇我
睇完哂佢話我'not that serious' 問我係咪因為遲到入黎想拎late pass
我想講個陣連鐘都未打囉!!!! 入去拎mask拎唔到仲要俾人屈
全日都講得好少野我廢事出聲口沫傳染...
我唔想病呀!!!

仲有呀姨媽你咁咳法可唔可以去睇醫生呀?
叫你去睇你又not take my words... 完全係同緊air講野囉我
仲有呀姨丈.. 打黑痴同咳用手or tissue 掩住!!!!!
渣緊車開哂窗都要呀! 我唔想俾你地傳染我唔想病呀







No comments:

Post a Comment