Sunday, May 17, 2009

心在香港*


溫書時發現到我十二月反黎前既無聊野



哈哈我係度倒數自己仲有幾多日反香港
不過今次唔會有咁多閒情逸緻去做架喇
留反d時間黎溫書好過
同埋咁樣倒數d時間真係會過得慢好多架

俾d野大家睇下啦.. 我尋日history堂影架


呢個係考我history既老師.. 佢坐左落左痴左gum既凳度呀
笑到我傻呀真係!!! 佢竟然九唔搭八叫人拎冰俾佢
最後咪搞到條褲有撻野係度好似賴尿囉

又係咁用紙巾抹..就好似上圖咁抹
再用張木台係度磨 
仲'吉'高個patpat問我地仲有無gum度條褲度
我一直係後面係咁笑係咁笑係咁笑


改左機票
六月廿五到九月六走


1 comment:

  1. 你好 剛經過 見到你的blog,見到你好有心機寫哩個blog,同埋整得好靚!

    好期待你下一次既網誌,係到我順便介紹個批發裝比你, 我地有兩千款服式,包括日韓歐美品牌,
    仲有我地自己4條生產線, 都係$20起,
    全部都係批發價!買多優惠多

    而家可以係網上用批發價做零售!!

    www.ComingZOO.com








     












    ReplyDelete