Sunday, May 10, 2009

母親節快樂!


 






一年前的今天

公公過身
你的關懷
完成會考
畢生難忘
永遠懷念

一年前的今天
可以話係零八年最難忘的一天
到依家個日既事情我仍記得一清二楚
傷心係傷心但感動比傷心還要多
個日我真係好感動..唔係因為我考完會考感動
而係此人對我做既每一件事都令我好感動
試問會有第二個咁做嗎? 可能會有但我仲未遇到....

公公, 我今年黎唔到拜你
不過反黎我會黎探你架喇.. 橫掂咁鬼近哈哈


今日係五月第二個星期日呀!

祝所有偉大既母親

母親節快樂!!!



岩岩send左sms俾好多媽咪s
我媽即刻問點解呀麻有卡佢無哈哈
唔關我事架我寄左架你怪post office啦!

原來麻麻尋日拎左我張卡出去曬命
佢話好鐘意我張相呀哈哈


仲有媽咪個張

十七年來第一個無得同媽咪話既母親節
今年有太多第一個喇!!!!!!!!!!
大多都係唔開心唔好既第一個黎既!!
ewwwww.. i hate them! 



No comments:

Post a Comment