Sunday, May 3, 2009

他們年少時


又執相.. 搵反爸B年青時既相

佢地五位老朋友.. 識左有三十幾年?
到依家都仲係好好好朋友
每年都有一次大型gathering (上年另計哈哈)
睇住對方拍拖結婚生仔抱孫..一齊分享個份喜悅!
我自己都覺得好開心呀爸B有班咁好既朋友

嗯.... 突然腦裡諗起喪禮上的情景
送別好友.. 難過的心情難以形容
患難見真情  我係個年幾裡面完全感受到!

當年的照片.. 個個都好後生呀哈哈
依家個個uncle都多左好多火車軌!
個個都多左個肚dum哈哈..好食好住好世界啦一定係!
當年最瘦個個如今已經係發福最多的那位嘻









超級喇叭褲!!



以下呢兩張個髮型勁一致呀!
全部d陰都係撥埋一邊既???哈哈




唔知道三十幾年後, 我同班好姊妹好朋友仲熟唔熟呢?
仲會唔會一齊出黎玩呢???? 會唔會
睇住對方拍拖結婚生仔抱孫呢?
可能到時就到我既仔女拎我d舊相擺上blog笑我架喇哈哈哈




2009-05-02 (Saturday)




上年今日會考英文; 今日就考SAT

唔好問我考成點喇.. 打定輸數等六月六個個想黎過!




No comments:

Post a Comment