Saturday, May 2, 2009

乜都有!


2009-05-01 (Friday)

香港有long weekend呢度無...好想放假呀我!
因為由今個星期開始, 我星期一至日都要出街
星期六補SAT; 星期日就出mahattan跳舞
不過咁樣都好既.. 兩個月會快d過

唉香港有H1N1確診個案喇
但我真係覺得維景酒店好慘..
唔知會搞到幾時... 唔好咁嚴重呀
六月個陣仲坐到飛機就得架喇!


不過香港既親友們, blog友們你地都要take care呀!!




今日放學無聊唔想溫SAT (聽日就考)
出去影下相又影下花
係度真係無野好影..

咁岩隔離屋個伯伯種左d花就影下
練下用部450D.. 練下focus
因為我成日都對錯焦.. 溫哥華有好多相都失敗左





仲有drive way旁的蒲公英..但好似唔多岩season wor..
突然諗起周杰倫的《蒲公英的約定》
其實有d九唔搭八架都哈哈






最鐘意呢張








2009-04-20 ( Monday)

上上個星期一, 姐係溫哥華反黎之後一日
收到senior photo, 同埋間房亂到痴線
咁就執執佢啦啦! 櫃頂依家已經變左我既梳裝櫃
不過就差塊mirror!!



哇張木台仲整齊過我反香港之後執個日呀!
到依家都仲keep得幾好架哈哈




2009-04-27 ( Monday)

熱到屎屎下..醒起冬天個陣買既兩對flip-flops..
決定聽日著! 哈哈


個天藍得好漂亮..





No comments:

Post a Comment