Tuesday, June 16, 2009

Last Day of Class



2009-06-15 (Monday)

唔經唔覺已經來到last day of class
呢一年過得超級快, 無風無浪無乜深刻事情發生就完左
都好我日盼放盼既呢日終於來臨喇

呢兩個係history成日傾計既
無他的, 只因三個都係講廣東話呵呵
前d呢個今日問我幾時先肯「大陸化」
因為我學校勁多mainland, 好多都係講國語
我話我忠於香港唔會大陸化哈哈


另一個香港人.. 都唔算係香港..
睇打扮就知啦哈.. 係ABC黎既
GYM堂通常都係同佢地成班一齊行
  


其實見到教我GYM呢個ms就覺得1d說服力都無

我見親個d體育老師都好fit架wor!!


呢個係台山人黎架.. 不過識聽廣東話
講真gym class理得佢地識講咩話
因為我地都係講英文哈哈
我諗係呢十個月入面我最大既進步係我英語說話能力..
其實多得呢班人唔少哈哈..


emma.. 最近先熟... 打排球熟既


我每日既gym(如果唔落雨)就出黎行圈架喇..
行左咁多個月已經唔想再行

dorothy: awwww rhonda come back!! dun jump too high!!




dorothy: yeah~~ i can fly!!
me: wait for me!!!!

 
我d頭髮真係十分飄逸!


唔知佢做緊yoga定扮緊mainland哈


最後一日gym喇, 應該話係我highschool生涯最後一堂gym
我出年無gym堂呀!! 睇下我又會肥幾多磅


你睇下我隻左手腫到!! d死人蚊好咬唔咬咬舊骨
仲咬我腳指呀.. 無陰公呀...... 搞到我尋晚要噴蚊怕水訓!




考多三日regents我就返香港喇!!!!






3 comments:

  1. 個GYM TEACHER真係好......大份呀 !! HAHAHAHA 就快可以番HK 一定超開心啦 !
    [版主回覆06/18/2009 02:52:00]哈哈係呀!我第一日見到佢真係呆左... 仲有一個星期咋.. 簡直係極興奮呀!

    ReplyDelete
  2. 个miss真係無說服力
    [版主回覆06/18/2009 02:53:00]哈哈係呀.. 1d說服力都無!

    ReplyDelete
  3. - 行山,旅游,釣魚,踏單車,Wargame ...... 戶外運動愛好者必備  ! - 玩 Gym,Yoga 用作 Headband! - Scarf 襯衫...多用途...
    *** 依家天氣  自已作行山用, 不過依然好晒呀 ***

    ReplyDelete