Sunday, June 7, 2009

New Moon*

 


im a super fans of Twilight saga


就黎睇完breaking down喇 
呢本真係要慢慢咁睇因為睇完就無架喇 :[


 


上次睇MTV movie awards見到new moon trailer
雖然new moon係4本入面最最最悶個本
但我都好想去睇呀! 前日我仲睇twilight (已經第三次)
我相信我中毒既程度係唔會比harry potter的深


7月16 harry potter and the half blood prince上畫喇!!
到時我一定要同我屋企人去睇哈哈
因為之前個五集都係同佢地睇. 要咁既組合睇哂七集呀


 


super HD new moon trailer.





 


 


No comments:

Post a Comment