Monday, September 19, 2011

離開是為了回來

2011-08-21 (Sunday)

返左黎差唔多三個月
又到離開既時候喇

印象中我無一次離開前係堅強地忍住眼淚
1. 前一晚喊到傻
2. 離開屋企時忍唔住
3. 入閘時喊
4.機要起飛時唔捨得
5. 落左機返到姨媽度好掛住香港

我諗我到最後一次離開香港時都係會喊哈哈
無辦法啦 我生命中最重要既人全部都晌香港

而今次 我喊左兩晚
臨走前一晚我喊到呢位先生個膊頭濕哂
事後佢話佢果陣其實不知幾眼訓
但無理由見到我喊走去訓覺唔理我
哎也你真係對我好喇! 


drop off 左d 行李後去J 探jehjeh 班:D
加油呀你 我每次臨走前都黎探你呀下~~


坐一陣就要離別喇



im gonna miss you so so so much my b :(


大佬同我一齊返去
佢同我同行都好既 起碼我會晌機上強忍淚水哈哈



香港, 十二月見喇:D



1 comment:

  1. 我次次都係響機上喊得最勁, 你已經好好喇. 幾個月返去一次, 我兩年幾冇返喇....
    同埋我次次差唔多landing HKG都係會喊的~XD
    因為感覺: 我回來了! =P
    [版主回覆10/01/2011 04:55:37]我1月返去時隔離對外國老夫婦見我喊係咁問我咩事-__- 咁我又無你咁誇張, 我只會想佢快D land 我快d 收到network 就四圍打電話!:P

    ReplyDelete