Friday, September 2, 2011

South Street Seaport

2011-09-02 (Friday)
星期五無堂上 約左朋友們去south street seaport
原因係果日聽阿嫂outport 黎到呢度
再發覺自己好似未黎過 就即興聊左朋友去行下喇

有側面睇薄如紙既高人kenken 做我地三個女仔既保鑣




同行既女仔有我, JULIA 同PHIBBIE


今日天氣好好
係大風左少少囉哈哈














KEN 高到可以幫我遮太陽 真係唔該哂!


呢張係全日最好既合照:)


LIKE THIS TOO! 睇得出個個都好開心呀哈哈






呢隻鴿勁囉 (WELL, 我鍾意叫佢地做飛天老鼠多D)
我地睇左佢咁耐都係個頭係咁E 郁下咋
都唔知佢係懶丫定係晌度捕緊蛋!


我都係第一次咁近距離接觸佢地 (其實張相有ZOOM IN 左)
因為我怕佢地怕得緊要
好驚中招呀!!!
依家已經好少少, 佢晌我頭上好近飛過時我唔會大叫哈哈


好好天好好天~~~~




呢個係太陽能發電既全白色MERRY-GO-ARROUND


呢張做左我whatsapp wallpaper
仲有張打橫既做左電腦back ground haha


呢度仲有得差電
岩哂我呢d 用食電食得好緊要既iphone 朋友們:)
唔只iphone架, 好多大牌子電話都可以






spent a great afternoon with you guys
hope to hang out with you all more!!

1 comment:

  1. yeah yeah yeah ~~~ HAPPY^^
    [版主回覆10/01/2011 04:59:03]遲d 再一齊出去玩 :)

    ReplyDelete