Thursday, September 15, 2011

LUCKY ME :D

最近發現多左人睇我個BLOG
其實都係應個瀏覽人數睇哈哈 唔知真定假既
不如你地留下COMMENT 等我認識下你地做個朋友丫


2011-09-15 (Thursday)

本學期第一次返CCF 呀
我就係晌呢度識到依家呢班NEW YORK 朋友;D

今日WEEK 1 有GAME 玩
當每個人都仲同新朋友傾計SOCIAL 緊既時候
我已經完成哂個GAME 喇哈哈
最後嬴得獎品一份


係$10 STARBUCKS GIFT CARD 呀!
岩哂我呢個成日去買咖啡既人啦, THANKS CCF:)


幾時用佢黎買野飲好呢??? 買咩野好呢???



完左CCF 就同CYRUS AND PHIBBIE 去左間CAFE 坐
佢地有上堂野要睇
而我就睇埋本ONE DAY!


1 comment: