Tuesday, September 13, 2011

One Day

2011-09-13 (Tuesday)
晌七月尾睇TRANSFORMER 時播左ONE DAY 既TRAILER
都未播完我已經同隔離果位先生講:「好想睇呀!! 唔知幾時上畫呢??」
點知....... 係9月8號
churrr 我都返左new york 啦 姐係無得同男朋友一齊睇:(


唯有睇住書先啦! 開學果日即刻走去買喇哈哈


其實我有諗過自己一個人去睇
最後好好人既CYRUS 話陪我睇呀!
好啦 我地就晌學校買平飛去睇啦!
學校有樣好既係上左兩星期以上既戲我地可以買discount ticket 晌AMC 院線睇
USD6.5 一張, around HKD53 啦




呢日無啦啦落大雨 我只係帶左縮骨遮一小把
結果下身濕哂之餘我個頭都濕濕地
第二日即刻病病地....... 好彩即刻飲三冬茶就無事!




其實我未睇哂本書就去睇!
所以睇到ending 我真係非常之surprise!!
anne hathaway 同jim sturgess 都做得好好
佢地襯呢20年黎既衫都好好睇哈哈
未睇既你快d 去睇喇:D:D:D:D

No comments:

Post a Comment