Tuesday, November 8, 2011

食。Baby Song

iphone 裡面儲埋儲埋好多野食相
一次過post 哂出黎先!!

通常跟表哥出街都會有好野食
媽咪黎NYC 果10日去左好多唔同特色既地方食野

有去左表哥屋企附近既CAFE
表哥重點推介 話呢度好好食


freshly squeezed orange juice
比較深色但特別好飲!! 


嗌左egg benedict 試下
但佢隻蛋太熟喇! 都係中環soho 間flying pan 既好味:D:D:D


去outlet 果日先去食早餐
呢間cafe 我念念不忙成日都想再去但又懶-,-
我一坐低就話: 我諗我可以晌度坐返1,2 個鐘
再去既時候影相俾大家睇! 呢度d hot chocolate 好好味哈哈
下次試埋佢既latte 先!


差唔多每日都去既地方 呢度既skimmed latte 已經取代左starbucks 既
starbucks d coffee quality 每況越下中.........
同埋好難predict 到佢地打奶打成點
因為有時真係唔好彩整到杯出黎係半杯泡半杯coffee 好蝕!!

呢間mywaycup 近學校
同埋果幾個owners 好nice 呵呵
有時服務好 好親切都會影響到客人對佢地既食品質素!


有一日佢地仲整左個心心俾我
這是一個令人呷醋的心哈哈 傻仔!


眼闊肚窄整左兩餅烏冬
又唔係唔知d 芝麻醬都幾流
結果食完飽到dump 一聲!


久違既餐蛋丁呀 好難先咁有心機整碗食
晌dorm 更加唔會 因為廚房晌basement
即食面都即刻變左唔方便面!


由表哥個朋友晌瑞士空運到港既72% dark chocolate 
wow 好好味~~~~
yf 話佢朋友買左好多朱古力返黎做手信
但只有一排dark chocolate
佢二話不說就搶左返黎哈哈
不過在場得我同yf 覺得好食 其他都覺得好苦
我地就覺得普通milk chocolate 太甜喇!


平日晌dorm 要煮飯我都係煮d 超級簡單既
通常一次過煮兩餐唔洗走上走落咁煩!!
今晚有我超鍾意既潺菜加近期轉食既六穀米再混珍珠米:)




晌dorm 附近誤打誤撞走左入間okay 有feel 既cafe
其實佢裝潢幾好, 但點解只係okay 有feel 呢??


原因係佢杯latte 差d :( 其後試埋佢個hot chocolate 都唔得......
反而幾like 佢呢個grilled cheese sandwiches


今日呢餐叫做複雜少少
有切下野同yip 下肉仲有調下味hahahaha


剛過去既十月忙到爆炸
通頂的一晚要有你陪住先提到下神!
雖然最後都係訓一陣溫一陣再訓一陣之後考試!


呢杯就係頭先講既hot chocolate
同我表哥帶我去果間cafe 果杯係咪差好遠呢:P



最後分享今期不停loop
其實係今日不停loop 因為今朝先第一次聽哈哈

Eason 既 Baby Song
係由包包(eason 個女) 伴奏架!!!!!!!
要細味埋個MV 你會發現有超濃的父愛
而缺乏左七年父愛既我今朝第一次睇真係眼濕濕



順便睇埋個特輯!
囡果然係好痴爸爸哈哈:D
你可以睇到eason 平日唔會流露出既眼神


而曲詞編原來係eason DUO concert 唱和音同唱"The End of the World" 既岑寧兒
我諗我以後又會留意多一個歌手嚕



No comments:

Post a Comment