Friday, November 11, 2011

111111 MoMA

2011-11-11 (Thursday)
今日同左幾個朋友去MoMA
=Museum of Modern Arts
因為JU 姐個prof 叫佢去睇個exhibition
好有威嚴既佢就召喚左幾個朋友同佢一齊去喇!
加上CUNY 學生免費入場呀:DD
總之有張STUDENT ID 就得架喇



其實同行仲有兩個朋友架 不過佢地有其他野做
end up 係似得我地三個行咁囉






呢位男士有中年脫髮危機
真係鄧佢女朋友擔心!




好多art pieces 睇
但對於讀business 既我地
係完全用唔到art 既頭腦去諗畫家/artists 想表達d 咩野架





呢個模型我一見到即刻話:「哇..... 好懷念呀!!!」
事源爸b 生前係做呢d 模型既
見到佢地就自然諗起爸b
好彩全場得一個 俾多幾個我睇我d 眼淚好快control 不住!
睹物思人就係咁解喇 :)


跟住我地話出去個花園仔度睇下
見到佢我真係問佢係咪一件藝術品
郁都唔郁咁企左晌度
望多兩眼見到對眼郁囉
原來係個security guard -_______-








ju 姐帶左魷魚絲 打救左我地兩個開始肚餓既為食鬼
不過好明顯我唔夠kenken 為食啦呵




成龍x edc!? @@


又忙裡偷閒左一日
我要開始溫書喇!

No comments:

Post a Comment