Thursday, November 10, 2011

小小偷閒日


我發現再以依家既速度去UPDATE
到我考完試返香港都未UP 完哈哈
快快手搞掂埋佢先!

2011-11-10 (Thursday)
黎緊都會有好多TEST 同present
其實應該要開始溫書
但我揀左放學同左phibbie 去bryant park


好想溜冰呀~~~~~


今日我既角色係做o靚模
(我自己聽到呢個名都想嘔)
phibbie 堂photography 要影人像
佢咁岩搵我我又得閒
errrrrr 我都係鍾意做渣機影人果個姐!!
果種「專登為左影我而影相」既感覺唔太良好 我好唔慣哈哈
btw, 有相睇未呀???? 我想睇下我自己有幾唔自然幾樣衰XDDDD







然後近近地去左附近既Kinokuniya Bookstore
想去好耐架喇! 終於有機會去到!


入面有70% 似logon haha
呢隻鬆弛熊勁舒服好想帶佢返屋企!
但太貴太唔抵喇! usd99 for 一隻咁既公仔!? noway


之後同phibbie 上左2/f coffee shop 坐低hea


是日收穫係mini 一本 睇中左呢個袋可以裝我部單反
入面係尼龍黎架!


走果陣見到呢本寫真集真係呆一呆
小朋友你幾多歲呀? 咁快出寫真集!?


d pose 仲要好老練囉omg

No comments:

Post a Comment