Saturday, November 19, 2011

為Thanksgiving 做準備

2011-11-19 (Saturday)
Thanksgiving 晌US 算係一個大節
果日好少shops 會開門做生意 個個都返屋企同屋企人一齊過
thanksgiving 前一個星期六俾表哥召左出去食lunch
本來真係諗住食lunch only 因為放假前又test 又present 好多野做
點知俾佢拉埋去買送.....
再跟住佢返屋企飲湯......
再食埋dinner 先返dorm......


唔知點解我見到咁多隻died headless turkey 晌度我覺得好核突...
thankgiving 係的確一個好殘忍既節日....


連續兩年都係表哥煮
今年佢又早一個星期plan 好哂煮d 咩野

我地無成隻turkey 買, 因為年年都食唔哂
買左breast 同兩隻脾
點知俾yf 搵到呢隻標錯價既火雞胸
到俾錢果陣因為yf 自備袋搞到cashier 手忙腳亂既關係
連呢$0.28 都無收到-,- 我地慳左ard usd30 haha
你睇到佢係$6.99/lb
what a wonderful thankgiving treat hehe


我好日都唔會打底加TEE 出街
完全一個hea 爆look
點知呢個hea 爆look 同大佬撞到應一應.......
大佬著左件褸帶埋scarf 又同yf 撞到應一應.....
死人跟風王

大佬食緊表哥煲湯d 豬骨
呢個係我地屋企既傳統
自細就跟爸b 食豬骨架喇
晌我地享受緊d 豬骨時表哥fb status:
阿姨,煲咗湯俾妳啲仔女飲。佢哋又要美極,又要骨髓。我有啲驚...
hahahahaha


呢個20年前會考中文拎A 既yf 竟然可以將廁所寫成廳所
我真係頂你唔順-,-


有日放學溫書晌flatiron buliding 影既
其實日日返學經過都想影好耐
點知夜晚發左spotlight 係靚咁多!


都就黎搬走唔住宿舍
到依家先發現呢間cafe....




我知我自己搬左之後會好掛住日抖既lower east side
但諗起夜晚當d bars 開門做生意 d 人晌街上狂歡
搞到好多警車聲噪住我訓覺時我就唔會掛住喇哈哈


thanksgiving 既第二個好處係周圍都減價!!
black friday 我就唔會出街留晌dorm 度online shopping
但依家買住少少先啦hehe:D:D




No comments:

Post a Comment