Thursday, November 24, 2011

Happy Thanksgiving :D:D

2011-11-24 (Thursday)


今個thanksgiving 繼續晌表哥屋企搞!
不過去佢度之前去china town 飲個茶先~
我對眼仲係好腫 好明顯係好衝忙地起身執樣出門口


yf 踩單車黎china town
我又借黎踩下先~~


著坐到wedges 踩真係別有風味haha




大佬今日做康樂組組長
佢帶左啤牌一副同籌碼一盒
非常有「大埔賭后」媽咪既風範=.=


晌yf 屋企係無可能無酒飲


今日其中一個主角--- 一大舊ham






以我呢個小食部組長仲懶
帶來薯片一包哈哈
因為我知今晚好多野食麻
個肚邊度有位食小食呢~~~~~


突然上身:P


是晚menu


死人yf 整個咁既樣既name tag 俾我,,,,,,


我order 既onion soup.... 諗起都想飲




間屋細開住heat 又開左oven 所以勁熱
我同大佬呢埋晌廁所乘涼
事後我地係開左冷氣.... 11月尾開冷氣都係第一次哈哈


好肚餓呀...... 食得未呀????




大佬已經急不及待
因為yf 話8:30 有得食 我地8:30 已經無再鋤dee 晌度等
結果係差唔多10點先有得食..........


特別推介~~
雪左晌冰箱半年既牛尾
點解我知係半年?? 因為半年前係我同yf 一齊買架囉-,-

仲有呢個french onion soup
真係超~~~好~~~味~~~~


阿公阿婆最大同最細果兩粒孫都晌度喇




辛苦哂我地既大廚為我地預備一餐可以有食有拎既大餐哈哈
WE HAD A GREAT THANKSGIVING NIGHT!



No comments:

Post a Comment