Friday, August 5, 2011

當2字頭的首星期

2011-07-31 (Sunday)

二十歲嚕
踏入個個都話要好好享受既黃金十年
唔可以再咁細路女喇

原本正日諗住要返工所以BOOK 左晌CWB 食飯
點知前一日就通知唔洗再返
早知就唔BOOK 晌cwb 食啦 多d choice~~

其實我地兩個好耐無單獨行過街食過飯
對上一次單獨食飯係兩個星期前我放飯佢咁岩放工一齊食:(

所以今晚好enjoy 呵呵<3


晏奏經過馬會時我媽慫恿我入去買返張mark six
結果係一個number 都唔中既哈哈
我都話我無橫財命架啦~~~


2011-08-01 (Monday)
男朋友調到假
下午先去同湳湳食lunch

有車玩既佢 表哥推住佢個bb 車話「我走喇」
佢竟是起身笑住揮哂手同佢講「拜拜~~~」 -__-
不得不提後面位小朋友
唔知做乜野好炆咁望住湳湳
又"摺" 佢, 又翹哂手好唔耐煩咁
後面湊住佢個賓賓就傾電話唔理佢
真係...........


跟住我地兩個就搭巴士出tst 行街
兩個晌車上訓到勁lum哈哈

行街睇戲食飯 幾耐無試過呀!!
所以今日異常興奮同異常多野講hehe
\

2011-08-03 (Wednesday)
今日返工! M 痛得要命....
6點幾果陣auntie 打黎:
「rhonda 你食唔食飯呀?? 我要阿妹一齊拎俾你丫」
哇有auntie 既愛心飯盒加阿妹既專人delivery
我真係好~~幸~~~福~~~呀~~~ :D


放工有個UNCLE 黎接我
因為佢尋日invite 我去秋田食消夜
what a luxury supper........
thanks~~


2011-08-03 (Thursday)
今日都要返工
用下我份生日禮物先hehehe <3


返利時有樣好就係可以著我平日見到想買但又唔敢買既衫
但往往晌呢個時候呢我就會將果日份人工奉獻返俾老闆娘架喇
所以呢份工好毒~.~


不過返利時有樣好就係有人探班哈哈
仲要係三隻趕客既怪獸~~~



No comments:

Post a Comment