Saturday, August 13, 2011

Happy Birthday to KK <3

2011-08-13 (Sunday)
通完個頂之後反而訓好少就醒左
今晚湳湳又黎呀哈哈





同姨媽tango 俾佢嚇到想喊咁款


但佢又好搞笑wor 嚇左咁耐都唔喊
不過就呆左好耐囉
我地三個睇住佢真係笑到我地傻呀


到最後仲要笑得好假
你睇下佢隻手係咁玩手指又係咁jus 大脾
其實佢仲係好驚架


驚驚, 驚驚


等到12點幾阿妹返黎就可以切蛋糕喇
呢個爛玩b 搞好耐都唔肯訓


happy birthday to ah mui :D:D:D


湳湳就開心呢 不停BLOW CANDLES






第二朝仲好笑
我同佢玩緊時佢無啦啦望住我
跟住我就對住佢嗡鼻, 點知佢又跟住我做@@


跟住我豬咀, 佢又豬埋一份

然後HOLD 左呢個POSE 一段長時間哈哈
你真係好得意呀~~~

No comments:

Post a Comment