Tuesday, August 16, 2011

Dessert Time @ InterCon

2011-08-16 (Tuesday)
今晚表姐既好朋友請我地去食甜品
仲要係久仰大名既InterCon 巨型香蕉船!!

表姐呢位好朋友係大佬第一個英文補習老師黎架
所以就同我地咁close lor

唔好講笑, 我都係第一次黎呢度....


對住咁靚既景食野, 唔好食既野都變好好味:D:D:D


呢隻巨型banana split 係用2隻蕉開邊再加5球雪糕同新鮮雜果做成


我地六個人嗌左三大隻
個waitress 落order 時聽到我地話要三隻
佢即刻話: 「下....3隻???」
我地又嚇親人喇wahaha


真係好好好正!!!




由於每人有minimum charge 既關係要叫野飲補數
當然係叫我最鍾意既mojito 喇hoho



No comments:

Post a Comment