Wednesday, August 17, 2011

聖誕見喇湳湳~~

同完契媽契姐LUNCH 之後
夜晚同auntie uncle 食飯, 佢地話想我走前見多我一面哈哈

今晚湳湳又黎呀 我又唔捨得走喇:D
帶左大機 可以同佢影多d 靚相



好鍾意呢張 用左黎做電腦wallpaper!



大個仔開始認地方 呢晚搞左好耐都唔肯訓
最後仲玩到嘔添呀陰公:(


哈哈呢張我又好鍾意 所以又曬左出黎
好漲呀你條片!!

豬咀豬咀豬咀


12月先可以見到你喇  不過差唔多每日都有人UPDATE 你既消息
又有人SEND 相同片我睇俾我解下渴
希望好快又可以晌TANGO 見到你啦!!

No comments:

Post a Comment