Thursday, August 11, 2011

婆婆生日快樂!!!

2011-08-11 (Thursday)

下午同auntie 去接走湳湳
去到佢岩岩訓緊晏覺
我地就咁抱左佢上車就帶走左佢喇哈哈


差唔多去到婆婆度時
我地傾傾下計見到bb 車有隻手仔伸左出黎
我地先知佢起左身哈哈:P


小腳子。

做BB 真係好, 有野佢玩就好滿足

佢晌部G12 度見到自己個樣呆左




好鍾意呢張相呀:):):)






人仔細細要玩咁大架車
又心急要玩第二樣 結果自己落車就仆左晌地下
接都接佢唔住-___-


一大班人陪我去睇皮膚科哈哈
FLYING~~~


夜晚去酒樓食飯慶祝婆婆生日
湳湳成日都要出去睇魚






「渣渣下車突然表哥上左車」


「我都係扶實先, 容乜易俾你伸左我落車架!」



婆婆HAPPY BIRTHDAY~~~





No comments:

Post a Comment