Friday, August 12, 2011

雄仔生日通宵K

2011-08-12 (Friday)

Happy Birthday to Hung Chai :D

今年識左好多八月生日既人哈哈
尋日食完生日飯; 今晚同阿妹預祝就生日之後又去左雄仔生日通宵K
每次都係臨走前我既生活又會瘋狂返少少

男朋友今日請左假連放兩日
同阿妹食完飯之後我地又行多陣JOIN 佢班小學同學去唱K 喇




自從多年前晌neway 食過一個黑人牙膏味既蛋糕之後
我都唔係太敢再食佢既蛋糕






本來以為唱到12點就要走人
因為weekend 多人無位
好彩識人 叫左個set 就可以唱到天光
之但係就有30枝啤酒要清
等我仲話今晚唔飲酒 -________-
事關呢排飲得太多, 我飲一次就肚屙一次好辛苦
之但係我飲飲食食左咁多日都無重到反而輕左哈哈

當兩個男仔晌度打緊winning 時, 我地四個已經開始開酒飲




雄仔話要同阿wun 搓包剪dup
輸定嬴飲都係壽星仔話事
不過佢講乜就中乜, 話咁多已經飲到wing wing 地......
不過場面真係十分之好笑哈哈哈哈哈XD






晌一路飲一路唱既情況下
wing 下wing 下咁就唱到天光, 一架的士返到去都6點幾嚕




No comments:

Post a Comment