Monday, June 30, 2008

Disneyland*





尋晚差唔多4點先訓

之前堅稱對惡作劇2吻無興趣的我
竟然睇完劇集台播完再去dl反

仲睇埋last friend既ending

8點半起身
搞掂哂搭E41去再轉MTR去disneyland
同立言一家去仲有佢爺爺同叔婆
開頭係咁落雨, 到點幾2點先停
跟住就放晴, 烈日當空
後尾表姐個契女natalie黎左
一個好聰明既七歲DBS girl
佢d英文分分鐘勁過我表姐
不過佢好自我中心,要人聽哂佢話
想要乜就要乜... 自少俾人寵慣就慣

佢既麻煩程度可以同黎正朗妣娓
所以佢黎左係nightmare既開始

佢黎左之後, 大部分時間都係咁既組合

立言係都要拖住佢,佢又係都要拖住我哈哈

立言今日好扭計, 我同表姐2個搞掂佢
表姐夫最後自己帶nat周圍玩
我同表姐個刻已經頂唔順..好倦好倦

好彩佢無阻我黎既主要目的
本來諗住一次過換哂上次d pin架
點知無睇岩淨係換左幾個特別版反黎
不過個幾個pin都幾靚

nat話要睇埋煙花先走
表姐就忍住道氣陪佢睇埋煙花哈哈
跟住就去青衣城join埋nat既parents食飯

食完搭279x再轉火車反屋企,
訓到差d唔識得落車

我相信,
如果我今日係同朋友去disneyland
喪玩既話
都唔夠湊完兩個細既倦

哈哈我諗個陣我地細個媽同爸b
一定個個星期日都倦爆

立言為左幫表姐表姐夫慳錢
揀balloon個陣揀左個最平既
因為佢係outdated 既新年balloon哈哈
真抵錫


No comments:

Post a Comment