Monday, June 23, 2008

Phuket Trip Day 5*

 


DAY 5


黎到最後一日喇....


沖個靚涼就要執行李喇!! 執完又上hogap佢地度


其實就仲有多d既.. 不過....哈哈
俾你睇張洗緊手既算啦


食完早餐我地出去最後衝刺! 睇下有d咩要買
行到身水身汗返黎又沖涼!



沖完涼再執埋d野就差唔多出機場喇
去機場之前我地去買食物手信先


見到呢頂帽又令我諗返所有野架喇..唉

 



我地既行李呀. 都唔算多丫.. 件件都咁細..係我個個最大囉!!!!


班機delay成個鐘呀.. 基哥頂唔順要訓喇


兩個電車男就打機


咁我同倫做乜好? 身上所有泰幣都用哂...
結果我地兩個無聊度玩手指.. 救命


最後個十五分鐘我頂唔順
訓係倫大脾度唔洗一分鐘就訓著左喇


byebye phuket!


有我最鐘意既salad dressing. 由其係呢個牌子
不過有我最憎既火腿.....



sunset...


呢五日我黑左勁勁勁勁多呀!


返到香港食埋burgerking我地就各自返屋企喇!!!!

 




第一次同朋友旅行真係好開心. 唔知仲有無下一次呢?



 


No comments:

Post a Comment