Saturday, June 28, 2008

Graduation Dinner*





今朝好早就醒左因為訓唔到
尋晚諗左非常之多

我個腦就淨係諗呢d野架咋


起身睇埋法證先鋒2大結局就去小婉度
小婉,嬌,kawaii,我
換衫化妝整頭
4個女仔似去做姊妹多過似去grad din

落好大雨, 搭的士去火車站..
4個女仔要影反張相先肯上車

搭搭下火車先發覺帶漏野
真係唔該哂小婉呀妹!
係火車度d人真係笑死我

d人個樣係真係咁樣架!!!!   '
'

本來我地四個以
為我地好隆重啦
去到先發覺高處未算高
俾$400既grad din竟然有生蠔食
不過有幾好食就...

方sir同我地坐埋同一木台
係咁俾我地問佢野哈哈
好彩我出年唔係度讀姐
跟住播下片,上台唱下

感動唔係無,不過唔知點解睇隔離班d片先覺得感動

食食下又走左出去影下相
比想像中悶....
不過見反5B班都好開心架喇!
無見d同學2個幾月,隔離班有d人d名真係
講唔出

11點幾就散喇
送上CH版的MARK


跟住先係戲肉!





去左旺角飲酒,上次睇narnia食野個度
任飲係咁飲.. 有18個人去好熱鬧
bingbangwa,圍枚,大話dice

飲到一半已經有人訓左係度


成日聽你地話去飲酒
以為你地好勁架麻! 由其係你呀勳姐哈哈

2點幾3點就走.. 抬人反屋企

我真係俾佢地笑死

勳姐訓係旺角街頭賴死唔走,如下圖:

我地呢班衰人仲要影佢相哈哈

綠雞呀盧梁可榆佢地抬佢勁辛苦
joe行三步就跌落地,仲要傻到係度跑圈
軒昌葉廣龍三個比較正常
只要有人扶同坐低抖抖就可以..

小婉就唔知喇...因為kawaii帶佢走先
係咁跑去7-11拎膠袋以防萬一

其實太和團個個都唔多掂
我綠雞梁可榆都wing架喇
最後個堆入面應該係得張加宜同呀盧最清醒!
好唔容易佢地先抬到勳姐去小
巴站
我就扶住軒, 昌就由張加宜扶
上小巴耳仔掛住個膠袋先!
除褲個方法真係好鬼掂! 多謝
咕你之前話我知

陳啟峰專登噪醒左你真係唔好意

你好應該叫你細佬請反你食飯哈哈哈

送埋勳姐上樓見佢入左屋我地就功成身退喇
出lift個下嚇親梁可榆同cyndi哈哈
同cyndi一齊搭的士反屋企

反到去抵受唔住陣煙臭味同
嘔味
洗埋個頭先訓..沖涼個陣終於頂唔順喇
我開始知道自己極限係邊喇
要識控制自己

搞搞下都5點半,天開始光喇.....
btw, 今晚好開心

No comments:

Post a Comment