Saturday, June 21, 2008

Phuket Trip Day 3*


DAY 4


今日無join tour.. 訓夠差d無早餐食呀哈哈


佢地兩個成日d打扮都差唔多架.....


我地又係酒店泳池游水..
本來我真係唔想游因為我今朝先沖完涼
點知呢見佢地玩得咁開心自己又唔抵得
咁又衝返入房換衫出黎囉


沖好哂涼就上hogap佢地間房度啦
以為佢地搞掂啦.. 點知你睇下..佢地換左訓覺衫係度睇電視囉


睇睇下又唔知玩d咩野哈哈哈


我地係酒店外面求其包左架車玩一日. 400PHT
去左central festival行街


睇唔睇下後面班傻仔做乜野?


睇真d!! 又做攝石人呀哈哈


佢地係wangers有收穫呀..佢地話平好多wor


hogap一買買左兩條.. 身上得返好少錢哈哈


我地行去big c行下街啦


我好似咩都無拎過哈
緊係啦! 我都無買到野!!!


下一站黎到weekend market..
好大好大. 但一入黎俾我既感覺好似東門
我買得最最最多係腳繩
同埋好焗好熱搞到個人都炆炆地
跟住仲落大雨... 搞到我地個個都無心機行


去食返碗只需HKD $2既面先!


食完行多陣我地諗住早d走
點知打極俾個司機都唔聽電話
我仲以為佢走佬呀 (我地買d野全部係哂車度)
好彩佢最後準時黎到.. 但我地就企左係度等左成個鐘
倦死...


今晚無uno大戰呀. 我地係度睇毒蛇嚇機
睇完佢地諗住睇波既.. 但個個都頂唔順
最後我地都係反房訓覺!


No comments:

Post a Comment