Thursday, June 19, 2008

Phuket Trip Day 1*

 


DAY 1


尋晚去左倫度訓方便今日可以一齊出發
因為我地六點半要去到機場搭八點鐘機呀
大埔最早個班E41係五點半. 我係唔會自己一個俾二百五搭的士
種種原因再加上uncle同auntie既提意啦所以又去左打搞人地囉


我興奮到訓唔著呀! 第一次同朋友們同男朋友去旅行wor~~
四點就要起身.. 我地兩個去左超早既M記早晨全餐
我地兩個一人拖一個gip獨霸全條天橋不知幾型哈哈哈
食完我地就搭A43出發去機場嚕!


七點鐘check in完準備入閘喇..唔係講笑個陣真係勁眼訓......


三個傻仔


是次成只有(左起)hogap,billy,基哥,arlun,我


我個樣已經話左俾你知我真係勁倦


我地帶埋魚眼仔同8M去影相!



兩個半鐘機眠左幾眠就到左布吉既機場喇
check in我地屈蛇不果要俾錢加床...我地真係蠢左!

拿拿臨放低d野就出去巴東海灘旁邊個d地方食野先啦
我地係酒店外面個d小counter度報左兩個超抵one day tour..
1100PHT 2個one day tour真係抵到爛呀!!
食野個陣熱屎我地咁多個喇真係!!!!!



雖然我地酒店離patong beach只係五分鐘腳程
但五日黎我地無去過個度玩過哈


hotel lobby


返到去又急不及待咁換衫跳落水喇
好彩我同hogap一人有一個防水相機袋咋! 真係正好多


四個傻仔



呢張勁似幫phuket賣廣告個d posters相
不過平日個d係好瘦既thai gal囉~~


好多好多水底相呀我地影左!




無聊到去玩slide哈哈



當佢地個個曬緊太陽訓緊覺既時候我竟然訓唔著
唯有影下佢地囉哈哈哈



沖完涼抖左陣我地就出去周圍行下喇
行左個J字頭既mall.. 我真係唔記得左個名....
好新好大不過無咩野岩我地呢班人行


第一晚我地竟然唔睇下menu就走入去食野
結果變左豪食囉....... 成班敗家仔女!


當佢地好認真咁睇緊menu時
我同hogap好認真咁影緊相呵呵


今日影既好多相都話俾人知我真係好倦

 



唔止咁少架...


食完我地大汗疊細汗.. 當中以arlun的最嚴重哈


食完返去又沖涼.. 我地上左hogap佢地間房玩uno
邊個輸最多就請食雪條! 今日係hogap請, 多謝哂


我地四個個樣不知幾得戚!





No comments:

Post a Comment