Friday, June 20, 2008

Phuket Trip Day 2*

 


DAY 2


六點半就要起身.... 今日係1day tour no.1呀!


我個樣做咩苦成咁?                  倫個樣做咩好似好得戚咁?

 

咪就係因為我有少左part of 防水袋囉!
帶少左1part就令我今日唔可以用自己相機影魚
炆死我..................


其實今日個團都幾rush
因為我地貪心囉.. 報左個去3個島既團


第一站係叫'm......... bay'
我唔識串之餘已經唔記得左個名....





死人基哥係後面做攝石人搶哂鏡!




見到呢張相諗返都幾心up.. 因為係04年既南亞大海嘯搞到咁架
而我地岩岩去個個海灣就係岩岩俾呢d高石包圍住
所以入面其實係好靚


第二站我地去左snokelling呀!!!!! 等佢分派物資時影下相先
勁勁勁多魚wow......


都未成個人落哂水.. 伸隻腳落去d魚已經當係面包
嚇親哈哈哈.. 多魚過bohol個陣勁多呀!!


最慘就係基哥... d魚當佢個肚腩係面包
成日都聽到佢係度叫d魚唔好咬佢真係笑死我地咁多個
拿呢條魚都想去咬基哥呀!



好多好多魚呀!! d水都好blue好清呀



snokelling完我地就去左PP島食lunch
其實我02年同屋企人黎過, 不過個日one day tour咁岩落大雨
d水超級濁咩都睇唔到咁... 今次咩都補返哂啦!
不過PP島就唔同哂樣.... tsunami之後都未整返哂
仲有好多房屋既殘骸度呀

食完lunch我地全部人都乾哂嚕個身


最後一站我地去左egg island.. 留得最耐既island
其實都係留左個半鐘咋!!!!


好靚



我個個都唔知咩樣哈哈..



以下既相全部都係用8M影!
其實本來仲有d黑白架.. 點知倫換菲林個陣
都未卷返筒菲林就開左... 咩都無哂嚕....
不過唔緊要啦.. 下面個d都好靚!




 



最鐘意係呢張.. 天地人呀哈哈



返酒店沖完涼之後我地就去左99大排檔.. 書仔都有介紹
係識講廣東話既大排檔哈哈


飲返啖啤酒消暑先! (唔好再問我幾多歲哈哈)


呢餐平過尋晚個餐好多啦緊係
仲好味好多添呀! 食左勁多野......


食完我地就去整假tattoo!


我整係我隻豬腿上...



倫被安排到後巷特別室整哈哈.. hogap又係度扮'型'影相 

 


整完我地去左patong beach漫步呀.. 拎住一大袋啤酒漫步囉哈哈
其他都係經過入去行下.. 我對佢真係完全無印象....


點少得我地既uno大戰呀!!!!
今日輸左除左要請食雪條之外, 仲要飲一杯啤酒
其實真係好少.. 個杯係人地飲威士己d杯咋麻..
誰知唔飲得既billy竟然wing wing地哈
我地真係唔敢再俾酒你飲..




No comments:

Post a Comment