Thursday, December 29, 2011

去完澳門的餘興節目



去完澳門返到香港
本來諗住返屋企
因為我作病成身好倦唔多舒服

最後決定唔去影TIFFANY 聖誕樹同旋轉木馬
直接搭船返尖咀搵WOODY 同三眼仔


終於黎影喇
不過我已經榭左七成




食左個EARLY DINNER
竟然俾我撞到兩個NY 好友@@
CYRUS & AH WAI!!




真係夾都無咁岩呀哈哈哈


今晚我地食飯
唔鍾意食飯既我好少主動要求話要食架哈哈




食完再去埋1881
上年既聽日我地都一齊晌度影過相:)







No comments:

Post a Comment