Wednesday, December 28, 2011

我倆的澳門遊♥ DAY1 (下)

BACK TO>>> 我倆的澳門遊♥ DAY1 (上) 

繼續我地既行程~~~
  

搭SHUTTLE BUS 去星際出返新馬路果邊先
一路搭車出黎時都見到個咸蛋王
影左好多相都係郁
到落左車時仲見到呀! 即刻影佢先HEHE


我地BOOK 左位黎MGM 食BUFFET
因為我地覺得出去食葡國野都差唔多價錢
而且我地又唔係太INTO 葡國野
不如食BUFFET 多D CHOICE 啦~~~









誤打誤撞可以對住呢個靚環境食野
呢度係SMOKING AREA
NON SMOKE 係坐入面既
不過我地BOOK 時NON SMOKE 無哂位
其實又OKAY 唔係太多人食煙
佢地都唔會一路食野一路食煙架麻
我呢個超級鼻敏感人仕都係到臨尾先開始發作
因為個場開始爆多人食煙



呢度D 生蠔超得!
隔離呢個TUNA SALAD 都好好味!
係TORO 加我最愛既日式芝麻DRESSING~~~~


呢個LOBSTER PASTA 都好好味!!
黎呢度食野唔好EXPECT 佢有好多野食
但佢樣樣野食都好味 呢樣已經值回票價啦:D


叫人影既全部都BLUR
都係自己SET TIMER 好~~
雖然呢張都係OUTFO 哈哈


仲有HOME MADE 雪糕
好好味!!


有我好鍾意既芝麻味呀YEAH




食完再周圍影下相


之後過新馬路果邊


諗住食雙皮奶啦
點知變左鉅記!?!?!?!?
勁失望.... 洗唔洗開到好似7-11 咁
總有一間晌你附近呢???






行返去搭SHUTTLE BUS 時見到義順呀!!!!!
即刻衝入去食返個雙皮奶!!!
(其實果陣已經飽到上心口-,-)


返去GALAXY 再行返個ROUND 就結束我地今日既行程喇:)


No comments:

Post a Comment