Tuesday, December 27, 2011

入西貢食海鮮

2011-12-27 (Tuesday)

今晚入西貢同表姐一家食海鮮

呢張相做top photo 既原因
係因為今日係第一次我媽主動叫男朋友一齊影相
所以對我黎講好有紀念價值架呵呵


立言非常唔怕生保
同billy 識左十分鐘say 左個hi之後
叫佢拖住billy 佢又肯wor @@


媽咪去百佳揀酒
立言話想睇書
好啦, 等表姨陪你啦:D




呢間食肆由我細細個就開始幫襯架喇~~~~
出哂名果D 我地唔去
因為品質真係唔太好 呢D 細細間就真材實料啦


CHEERS~~~~


蟶子皇呀OMG~~~~~~~~




立言話要WHATSAPP 舅父wor


食完之後好飽
但我媽都仲話去食甜品
我又口快快講左話如果去食就billy 請
對唔住呀 我真係太快爆左出黎喇:P


SORRY B <3


不過個個食得好開心
你睇下立言食好臭既榴槤食到LUM LUM 俐就知啦!!

1 comment:

  1. nice day^^
    [版主回覆02/06/2012 06:28:25]yes it was;)

    ReplyDelete