Friday, December 23, 2011

返屋企喇YEAH!

2011.12.23 (Friday)
返屋企喇終於都!!!!!!!
其實呢個SEM 過得好快
發下發下夢就過左:P


好幸運無啦啦UPGRADE 左AGAIN!
可能CX 知我呢排無考好訓 返到香港又唔會乖乖去訓覺
所以UPGRADE 我等我好好訓 哈哈


呢個APPETIZER 好好味!!!
係我最鍾意既SALMON 加AVOCADO:)


14個幾鐘終於返到香港喇!!
我個unlock 卡好聽話乖乖俾我用得返香港張卡!!


今次無人接我地機
係咁岩撞到個入黎接放工既人囉




算你啦, 送我地搭巴士!!
聽日見喇肥肥咕呵呵

回家真好:)

No comments:

Post a Comment