Sunday, December 25, 2011

聖誕邊爐夜 ♥


2011-12-25 (Sunday)
Merry Christmas 
好少聖誕會出去同朋友一齊
由細灌輸大時大節都係FAMILY DAY
自不然大個時一到大時大節唔同屋企人過會驚俾人鬧
不過唔係被迫架! 我不知幾鍾意同我D 屋企人一齊~~


姑丈今日同大佬加肥肥咕出左海釣魚
條條都有返咁上下大呀!!
正呀!! 好愛吃魚既我一返香港真係時時刻刻都想食魚
係要蒸魚~~~~




今晚我地打邊爐
方便得黎又可以食得耐D 傾得耐D




食物方面有姑姐晌度永遠都唔洗擔心
因為每次都會好豐富
今次特別在我有跟姑姐買送
真係覺得佢好犀利!!
真係佢平日一人買咁多野真係唔容易架


好正好新鮮既魚~~~~~~
如無記錯呢D 係叫黑"魚立"




眼訓都傻呀
一個JET LAG 一個倦底


MERRY CHRISTMAS TO EVERYONE:D


今晚jehjeh,肥肥咕同B 都晌度過夜
jehjeh 同B 第2日都要返工勁慘
加上1am 有籃球睇
結果我地(除左5點要出門口既jehjeh) 全部做廳長~~




No comments:

Post a Comment