Friday, December 2, 2011

搬屋記

終於有時間處理下個BLOG 哈哈
呢個搬屋記係發生晌一個月前
依家我都人在香港enjoy 緊我個sem break lu~~


首先要非常感謝兩個高佬幫我手搬屋!!
一問佢地就二話不說SAY YES, 真係萬分感激你地呀buddies :D


不過搬屋就當然唔係一日可以搞得掂啦!!
兩個星期去左3次IKEA 去到我嗌悶
第一次本來話睇下買咩既
最後變左買左兩個櫃(因為on sale)
兩盞floor lamp, 一張coffee table
結果係要call car service 返新屋......


而當晚我竟然跌鬼左個電話落地下
從此電話崩左了......
不過仲係well functioned:)
只係睇唔到signal bar 要print screen 睇囉


一時好唔理智咁好豪氣晌muji 買左3個大膠drawers
埋單要usd1xx........ 點知果晚返到屋企見到home depot 有個更大更平
換來第二日拎到隻狗咁返去refund......


第2次既ikea 係買埋上次無貨既野
好彩今次有landlord 肯黎車我
所以我唔洗俾錢call car serive
但就非常唔好彩地塞左成個鍾頭車先返到去
(正常20mins 已經到架喇)


終於黎到搬屋呢一日
大清早要去home depot 搬drawers
搬之前飲返杯nonfat latte 提提神先~~



為左答謝兩位buddies 幫我搬屋
就請左佢地食lunch 等佢地有energy 幫我哈哈








hea 住執都執左一日先搞掂
不過都係值既! 因為我終於有個寧靜既環境訓覺
仲有書房做功課喇!!


買左呢個long 住d 書
b for billy <3


更開心既係一早起身打開窗簾就會見到一片藍天
令到成個人都好似充滿希望咁哈哈


呢個書木台係自己一手一腳砌既
亦係自己既第一次


雖然有d 少少錯誤 (見唔見到底板唔係白色?)


不過自己DIY 整過返就靚哂啦:P

No comments:

Post a Comment