Wednesday, December 28, 2011

我倆的澳門遊♥ DAY1 (上)

2011-12-28 (Wednesday)
返黎一個月
想可以同男朋友去個短TRIP 二人世界下
因為通常呢個假返黎大部分時間都係一大班人一齊

一早PLAN 好左去澳門
今日出發喇!!



最主要既原因係我地慳左船飛錢:)


仲有早餐食哈哈



第一站我地去松山燈塔
我諗去過澳門既都未必去過呢個地方
我地2個都未 所以第一站就黎呢度先啦!


呢位先生表演用下巴開樽蓋
下巴少D 肉既你都唔好試呀哈哈哈







唔賭又去澳門既你
除左大三巴咁迫人 呢度真係幾舒服!!


 




行緊去搭CABLE CAR 落山時見到有千秋!!
即刻走左過去玩呀
不知幾耐無玩過哈哈


其實我本來係諗住搭攬車上山既
點知我地搭果架巴士落車地方係一個半山
完全唔係EXPECT 既


去完松山我地搭巴士去官也街附近落車再去酒店CHECK IN
我地入住大倉
男朋友話我地慳左交通就住間好D 既酒店WOR HEHE


不過我地一入門口見到呢壇野
大家都即刻哇左一聲
果然係顧及到同胞同埋風水既需要


CHECK 完IN 都唔係即刻可以拎房
要等多一個鐘
但我地好幸運 佢地UPGRADE 左間大D 既房俾我地
好正呀!! 好鍾意佢個地板
感覺上無咁DIRTY
可以唔著拖鞋四圍行喇YEAH!



拎完房HEA 左陣我地就出發去我地既下半場!

GO TO>>> 

我倆的澳門遊♥ DAY1 (下) 

No comments:

Post a Comment