Wednesday, July 9, 2008

Babies Week*

剛剛過去既一個星期正係我既babies week!
點解? 因為我係呢個星期入面見哂我想見好耐既babies囉

首先第一個係lapyin
呢個傢伙一次比一次百厭真係唔知點算好!
呢個星期我見左佢三次! 係三次呀破左紀錄
立言你乖d呢. 唔係表姨唔錫你架喇!







第二個係琳琳
對上一次見佢係會考前, 個陣開始佢已經變左喇
都唔似以前會跟人既琳琳既! 不過大個女左好多就係真既
下次見你可能係我去完NYC反黎喇, 到時你已經唔會再係一個bb





跟住第三個就係婷婷! 琳琳的妹
我第一次見架! 我抱佢佢竟然唔喊wor哈哈
婷婷你肥嘟嘟滑嘟嘟白雪雪哈哈.. 好好肉地呀!
抱住你好得意.. 你對肥豬腿拼埋落我度個陣簡直係相映成趣哈哈哈




最後一個就係fiona姐姐個女芯翹, Adriona
呢個成日係facebk見到佢d相已經好想探下佢!
咁岩星期日俾我夾到時間去meet佢同佢見下面
你d肉好實呀哈哈... 相比之下你仲重過婷婷
不過你好文靜, 出奇地我抱你你又係唔喊! so great
下次見你既時候你都要咁乖呀, 知道嗎??







No comments:

Post a Comment