Sunday, July 27, 2008

Dinner with the Lin's*


Dinner with the Lin's in CPK
話去食好耐架喇! 終於都約到出黎一齊食喇哈哈
不過無預期中咁好食..通常你愈期待就愈唔好食架喇..今次好普通
不過當然比pizza hut好食啦哈哈


食完就去左海傍.. 兩個男人做反自己影左好多白痴相
例如呢個啦... 佢地實在太需要喇哈哈哈



仲有呢個啦.. 呀LIN真係以為自己相當強勁!! 慳D啦


呢個係全晚最矚目既一張相黎架!!!! 中間個對情侶好合作,我地影完佢先走哈哈哈


咁癲丫拿.. 呀LIN呢個係你應得既punishment hahaha

而我同IVY就緊係無佢地咁低能啦!! 淨係係度指指點點同埋渣機哈哈
我地兩個係唔會咁白痴咁影相架哈哈
去左Pacific Coffee度飲野傾下計
我真係俾佢地兩個笑死呀痴線架
成間鋪最嘈就應該係我地喇..因為我地不停咁大笑哈哈哈


anyways, nice supper will u guys


密切留意下星期既blog..應該打得好詳細嘿嘿嘿
同埋應該會有好多個entries, 點解? 自己慢慢諗下啦
我之前係xanga講到幾唔重要幾唔重要.. 其實係好好好重要呵呵


No comments:

Post a Comment