Sunday, July 13, 2008

Birthday Celebration*





今日同倫去左新街市食魚腐米線
竟然俾我地見到往返布吉搭飛機個陣坐係我地前面個對孖女!
不過我地見到佢個時其中一個都係喊緊
多謝琳琳的生日快樂,雖然今日唔係我生日,但係人仔細細識同我講已經好窩心
食完回家等媽食埋就去買野

回家無耐佢地開始到,
媽為左招呼五嬸入左五枝紅酒

五嬸都帶左1枝紅1枝白黎,不過最後都開左四枝紅三枝白
由於姑丈要反工所以早D食蠔,今次仲有牡丹蝦好好味

已經唔顧尋晚有幾辛苦喇哈哈,仲飲左唔少白酒
總之聽日唔好肚屙就可以喇

九點都未到媽同五嬸已經
WING左,我咕同埋威威係咁呢埋避佢地
五嬸係咁叫咕錫佢哈哈哈;媽就係咁叫我打電話
佢地兩個拍埋一齊真係無人可以抵擋得住
九點半前兩個都醉左喇,仲拍左佢地片! 聽日我會俾媽睇反架喇
同咕送五嬸同孻叔上的士,佢地上左的士之後我同咕真係笑到傻左

跟住打牌, 我都唔知幾耐無打過牌!應該有半年啦我諗! 最衰今次唔計$
差唔多十一點就輪到切蛋糕環節



多謝姑姐,呀麻既利是同埋薇姨既生日禮物! 我好鐘意呀

切住蛋糕佢地就走.....我已經開始俾人話我語無倫次
所以都係快D沖涼訓覺同埋打少D為妙,廢事俾你地搵機會笑我

今日同媽講起,好耐都無試過有生日PARTY

以前細個真係好期待,成個下午都會好自動咁幫手整野食
係咁打電話問D人幾時黎哈哈,一來有禮物收二來有蛋糕切

三來可以一大班細路落會所游水!
最記得七歲個年好高峰D禮物可以砌
到好鬼高
不過依家呢D已經唔重要,
平平凡凡咁過個生日已經好開心
好多人以為今日係我既生日..我係31唔係13呀唔該
成日將我同梁家希既生日倒轉都有既!

ANYWAYS,
今日我過得好開心
多謝兩家彭氏同黎氏!八月搞船河, 我一定會記得去BOOK架喇
下星期見啦哈哈
  

No comments:

Post a Comment