Thursday, July 24, 2008

Book Fair alone.....






今日.. 我自己一個去左書展! 哈哈點解會自己一個!?

因為搵唔到人陪, 其實唔係搵唔到..
只係唔想逼個d唔係真係想去既人陪我去姐
倫話過佢同我去.. 不過佢放假個日正正係書展last day
個日人地比今日更加更加多人!! 所以都係自己一個去

其實自己一個去都唔悶姐.. 主要都係想去睇下有咩書岩買咋麻
好彩尋日醒目係7-11買定飛, 唔係就要排長龍去買
行行下見到昌同李少龍, Cyndi同葉廣龍
最後三個鐘入面我一口氣買左五本書.. 多謝媽的津貼呵呵呵

Read books is a reli good habit, u should support me... hahahahaha
見到
本《殯儀》, 其實一直都好好奇想睇下佢入面講咩
但商務永遠都包住佢唔俾人睇
今日有幸見到喇.. 又唔敢買佢反屋企驚買左係屋企自己一個唔敢睇

最後一口氣快速咁睇哂..原來本書都幾有趣!
書中個個「化妝師」,  公公設靈個日我見過佢.. 哈哈唔知點解我好記得
好憎d人拖住個suitcase黎買書,今日都唔知俾幾多個gip碌過..好彩我唔係著拖鞋姐...
差唔多六點就走.. 因為約左倫

搭star ferry 去尖東再轉火車去沙田
第一次獨先搭ferry過海.. 影左好多好多相呀哈哈
成個傻婆咁.. 隔離個個人拎住部單反, 自己就拎住部傻瓜DC
完完全全係蚊同牛比囉唔該
見到咁既情形, 我就同自己講
:
「你估你二十歲之前,可唔可以用自己錢買到你人生第一部單反丫拿!? 」
希望我真係可以達成呢個目標..因為呢一刻我好鐘意影相!!!





去沙田睇下澳門之旅既野.. 其實尋日已經睇過一次.. 今日係去買package
CONFIRMED!  6-7/8.. 係時候好好plan定去邊度去喇
見到個本書上面有好多好野食呀.. 可能我會肥左幾磅反黎哈

and special for Mamimama.. 我買左你本書喇!!!


BTW,
Happy Lunar Bday To Me*

No comments:

Post a Comment