Thursday, July 17, 2008

Big Surprise*








游完水就同倫出旺角去搵
Mr. and Mrs. Lin! 因為約好兩對couples去食飯
前幾日問過呀Lin我地會食咩.. 佢答我:「食垃圾」
所以今次我就唔問時間地點全部交哂俾倫等佢帶我去喇!

係地鐵站見到榮少, 佢見到倫, 就問:「乜唔係係度等咩?」
我當時聽完佢地講野之後, 心諗:「唔通唔只我地四個食?」
途中倫的手機係咁響.. 平日我會裝到係邊個打黎架
點知今次好多都無相, 再唔係就俾倫遮鬼住左
搵到
Mr. and Mrs. Lin 之後就跟住佢地兩個行.. 話去加勒比海
我都唔知咩黎既!  去到先知原來係間CAFE...
個waiter問倫幾多位, 佢就話:「有位喇唔該」
心諗:「真係唔只我地四個唔通 !!??」
入到去.. 見到佢地係哂度!
有: KAWAII, KOEY, 豬慈, 光, 燁, 卓面, BILLY, HOGAP, 基哥, 呀誠, 榮少
佢地係度唱生日歌.. 頭戴巴斯光年生日帽
( 就給你地睇下一個好鬼樣衰既EXAMPLE! 哈哈 )

木台上有蛋糕.. 一個寫住「甜心」; 另一個寫住「女人」



哇一睇就知係邊個既主意啦!! 哈哈
我呆哂完全唔識俾反應呀真係... 好驚訝呀
你地真係好鬼馬我好愛你地呀朋友 >3333333<
哈哈真係又意外又驚喜!!!!! YOU GUYS RELI GAVE ME A BIG SURPRISE*

玩下電子版大富翁.. 跟住落機鋪玩左陣
小花黎左就去左泰和堂食糖水.. 都唔係糖水..
飲左杯火麻仁.. 倫就俾我迫左佢食龜零膏! 呀Lin仲慘飲廿四味哈哈哈
食埋就反屋企

I GOT A SPECIAL AND UNFORGETTABLE DAY* LOVE YOU ALL




No comments:

Post a Comment