Thursday, July 31, 2008

Happy 17th Birthday to Me*

哇生日啦! 十七歲喇大個女喇要生生性性喇





下午同倫去左石澳,搭車用左好多好多時間!!
去到先發覺......... 生日都要柒反鑊先安樂架wor真係
哇d水好凍好凍呀! 不過都有浪玩..最開心應該係睇我玩浪個個啦
食左好耐都無食過既紅豆雪條同富豪雪糕哈哈!好鬼死滿足哈哈
出左兩次浮台.. 要經過重重障礙先去到! 好多垃圾呀! 五點就沖涼換衫走人


得到surprise一大個



去左langham hotel食buffet,食到兩個都飽到上心口
哈哈我星期六會再黎過!! 食完周圍行陣就反屋企


反到屋企靜落黎既時候,感覺自己仲身處係浮台上


前年生日同朋友過;上年生日同家人過;今年生日同情人過
我 好 滿 足 !  


仲有仲有, 要多謝你地既祝福
Kawaii  Miki  包  澤  豬慈  綠雞  hoyu  泉  Lin  Ivy  戚豐
燁  媽  莊森  Bonnie Pig  珩  豬表姐  Jona  勳  Stephanie  五姑姐
Lanie  Janice姐姐  Jeff  軒  嬌  Steph  社長  Chris哥哥  欣
當然仲有同我一早慶祝左生日既朋友們


當然要多謝陪左我成日好抵錫既男朋友,
仲有你同auntie既禮物! 真係估唔到會收到auntie既禮物多謝哂 :)
i love you 





 


今個生日好開心好幸福好滿足


No comments:

Post a Comment