Friday, July 25, 2008

Primary School*


 


小學時的我, 最鐘意課外活動!!
創藝,笛隊,詩歌班,團契,口風琴隊,朗誦等等等等
上面個本崇拜手冊係我小學個陣最鐘意個本書!
每日早禱同週會都打開佢唱詩
尋晚執野見到個陣不禁哼起歌黎! 不過個陣其實已經係03:XXam 哈哈


尋晚反屋企個陣唔知做咩同倫講起小學校歌.


我同佢都仲記得點唱呀!! 真係唔知點解仲會記憶猶新
讀YCMC令我得到對音樂的興趣同老師的歡心
但卻令我差去左交真正朋友既好機會!
小學個陣交既朋友比中學仲少呀.. 係就係以前有一班姊妹妹
但呢班姊妹依家已經唔再好似已經咁好朋友甚至聯絡都無
係呢班當中得反豬慈仲係我既好姊妹
我希望CH MARK 唔會好似呢個咁樣.. 就算CH MARK唔得
HK MARK都要呀! 唔可以無左你地幾個


1 comment:

  1. 我係YCMC 07-08年畢業生
    [版主回覆06/21/2009 12:54:00]nice to meet you :]

    ReplyDelete