Thursday, July 17, 2008

Clear Water Bay*








告訴你們丫! 對上一次去沙灘係06暑假
看看當時比較少肉的我.... 點解我可以咁長肉架唉

正正係23個月前! 哈哈又會咁岩17號既!?
i mean 係淨係去香港沙灘
我好鐘意陽光與海灘架.. 係哂黑完先算個d人黎既!

今次去既係清水灣.. 水質同個名完全相反丫唔該! 十分污糟呀
同行既人完全唔同哂.. 始終人物關係差唔多完全改變
今次同倫, KAWAII, KOEY, 燁, 光, 卓面去.. 一行七人
中午先出發因為燁要反工

去到換好哂衫搞掂哂就落水嚕*  向浮台進發
潮退既關係所以個浮台近左.. 太好啦哈哈哈

三個傻婆影左唔少相! 兩位K小姐話要拍寫真集添..
好愛我個防水相機袋.. 可以拎埋個相機出浮台哈哈好正
出水芺蓉一幕真係笑死我地咁多個呀哈哈

玩到五點幾就沖涼換衫走喇! 好似玩得唔多夠喉因為游得好少好少好少


臨走影唔到大合照.. 但三個傻既都要影反張先肯走


No comments:

Post a Comment